ek gelir

21 Ekim 2010 Perşembe

FABRİKADAN EVE

20 Ekim 2010 Çarşamba

HEDİYETRENDİ.COM DAN EKRAN SİLİCİ ÖRDEK HEDİYE EDİYORUZ


Merhaba arkadaşlar sizlerle sıcacık,renkli ve eğlenceli bir kampanyayla tekrar beraberiz:)

Ben özgünlüğe çok önem veriyorum ve siz takipçilerim için özgün hediyeler bulabileceğiniz,yaratıcı ürünlerin yer aldığı siteleri araştırıyorum sürekli. Evet araştırmalarımın sonucunda sizlere her yerde bulunmayan sadece size özel olabilecek ürünlerin bulunduğu harika bir site buldum http://www.hediyetrendi.com/ Bu siteyi incelediğinizde ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.



Sevgiliye özel hediyeler, bay-bayan-çocuklara özel hediyeler, sağlık, spor ve kendinizi şımartın katogorilerinde yüzlerce ürüne ulaşabilirsiniz.



TAKSİT VE CAZİP ÖDEME ŞEKİLLERİ SİZLERİ BEKLİYOR !


SİZİN İÇİN SEÇTİĞİM BİR KAÇ ÜRÜN





GELELİM KAMPANYAMIZA



Bu şirin Ekran silici 1 kişiye hediyemiz olacak!

KAMPANYA ŞARTLARI

1) Siteye üye olmak
http://www.hediyetrendi.com/index.php?do=members/signup

2) Facebook sayfasına üye olmak http://www.facebook.com/pages/Hediye-Trendi/133217630034383

3) Facebook sayfamızda bulunan bağlantılardan en az birini facebook profilinden paylaşmak


Yukarıdaki 3 şart yerine getirildiği taktirde 1 çekiliş hakkı verilir. Aşağıdaki şart ise katılımcıya ekstra 1 çekiliş hakkı verir.


4) Uygun forumlarda veya bloglarda tanıtım yazınızı ve sitemiz ile facebook sayfamızın linkini paylaşmak. (ekstra 1 çekiliş hakkı )

son katılım 15 kasım 2010

Hiç yorum yok: