ek gelir

27 Ekim 2010 Çarşamba

26 Ekim 2010 Salı

BLOGUMUN İLK ÇEKİLİŞİ BAŞLAMIŞTIRRRR :)

Herkese merhaba bugun 100. izleyicime kavuştum :))
100 kişi olduk artık ve benn bir çekiliş yapmak istiyorum :))))


KATILMAK İÇİN NE YAPIYORUZ?


Bloğunuz varsa beni izlemeye alıp blogunuzda duyuru yapıyorsunuz ve linkini yorumunuz ekliyorsunuz :)

Eğer yoksa da beni izlemeye alıp yorumunuza İsminizi ve mail adresinizi de yazıyorsunuz ki size ulaşabilmem kolay olsun dimi :)
İşte bu kadar... :)

Çekilişi random.org aracılığıyla yapacağım.
7 Kasım Pazar akşamı postu yorumlara kapatıp çekilişimizi kazanan şanslı arkadaşımızı da aynı gün yayınlayacağım.

Sıra geldi hediyelerimize :)
Benim Bodrum'dan desenine vurulup aldığım ama hiç kullanamadığım şal eşarp, fular olarakta kullanılabiliyor, el boyaması ve %100 ipek :)) Hiç kullanılmamıştır sadece çekmecede durduğu için kat izi oluşmuş :)


veeee tesettür aşktır çiçekleriyle yaptığım gümüş rengi çantaaa :)


KATILAN HERKESE BOL ŞANS DİLİYORUM
Sevgilerrrr
Tesettür Aşktır ;)

Hiç yorum yok: