ek gelir

21 Ekim 2010 Perşembe

21 Ekim 2010 Perşembe

SÜRPRİZ

 Blog yazmaya başlamamın 1. ayı doldu bugün. Nasıl mutluyum nasıl.
Bu sevincimi izleyicilerimle de paylaşıyım, paylaşmışken de hediye dağıtıyım dedim.

Uzun zamandır araba süsleri yapıyorum. İlk başta bir arkadaşımın isteği üzerine başlamış ve aldığım olumlu tepkiler sonucunda devam ettirmiştim bu hobimi. Görenlere hem enteresan geliyo, hem de beğeni topluyo.
Özellikle baktıkça sizi hatırlamasını istediğiniz kişiler varsa onlara hediye etmek için birebir bu süsler:)
Ben de bu günün anlam ve önemi nedeniyle hediye çekilişi yapmayı düşünüyordum kiii hediyelerim neden kendi ürünlerim olmasın dedim.

Evet hediyelerim iki kişiye gidecek. Böylece birini ailenizden birine, birini arkadaşınıza hediye ederken birini de kendiniz kullanabileceksiniz.

Birinci Grup: Pembe, Kahve ve Mavi Boncuklar ve altın kaplama aparatlardan oluşuyor.
İkinci Grup: Kırmızı, Yeşil ve Dore Boncuklardan ve altın kaplama aparatlardan oluşuyor.
Gelelim çekilişe katılabilmek için yapmanız gerekenlere:
  • İzleyicim olmanız.
  • Blogunuz veya facebook hesabınızda çekilişi duyurmanız.
  • Duyuru linkini, beğendiğiniz hediye grubunu ve mail adresinizi de yazarak bu yazıya yorum bırakmanız.
Kazananlar 8 Kasım 2010 Pazartesi günü belli olucak.
Herkese Bol Şans :)


Hiç yorum yok: