ek gelir

23 Kasım 2010 Salı

Jurafa Sponsorluğunda Bayram Hediyemiz Var

Yazan Hilal 13 Kasım 2010 Cumartesi
Merhaba arkadaşlar;
1 ay kadar önce bir mail aldım. Jurafa.com'dan . Bir kampanya yapmak istediklerini, konuyla ilgili birlikte bir kampanya düzenleyip düzenleyemeyeceğimizi sordular. Siteyi inceledim hemen. Site, özel satış sitesi. Davetiye yöntemiyle üye olabiliyorsunuz. Ürünlerinde güzel indirimler de yapıyorlar. 
Şimdi gelelim nasıl bir kampanya olacak bu. Hediyemiz yukarda gördüğünüz el yapımı güzel bir tarak. Açıkçası el emeği olması bu kampanyaya karar vermemde çok etkili oldu. Bu tarağa sahip olmak için yapmanız gerekenler ise şöyle:
1. Bu linkten jurafa.com'a kayıt olmanız.
2. Kampanyamızın tanıtımını bloğunuzda veya face hesabınızda yapmanız. Tanıtımı yaptıktan sonra yorum olarak tanıtım linkinizi bırakmanızı rica ediyorum.
Kampanya sonucunda çekilişimizi, en az 50 üye olduğumuzda gerçekleştirebileceğiz. Çekiliş sonucu 1 asil bir de yedek belirleyeceğiz. Tüm katıllımcılara başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok: