ek gelir

5 Aralık 2010 Pazar

Salı, Kasım 30, 2010

GOLDENSUN ile EVLERİNİZ PARLAYACAK


Hatırlarsanız blogumuzun ilk açıldığı günlerde Sevgili Goldensun International ile Zesante Doğal Maske kampanyası yapmıştık.Firmamız bu sefer geniş ürün yelpazesinde yer alan başka bir ürünle sizlerle...
Önce firmamızı bir tanıyalım;
GOLDENSUN INTERNATIONAL, 
13 yıllık sektörel tecrübesiyle Türkiye merkezli kurulan ilk ve tek uluslararası çok katlı (network marketing) pazarlama firmasıdır.
İtalya, Almanya, İngiltere ve Amerika'da son teknoloji kullanılarak, her türlü sağlık, kalite ve garanti onayı alınarak üretilen bu ürünleri sizlere ulaştıran GOLDENSUN, güçlü Ar-Ge altyapısı ile de gelişen ve değişen ihtiyaçlar doğrultusunda ürün yelpazesine her geçen gün yeni ürünler ekleyerek Türkiye'de de gerekli yerlerden onay ve izinleri alınarak sizlerin hizmetine sunmaktadır.


Hediyemiz ise; 

MULTI CLEANER SIVI GENEL TEMİZLEYİCİ
Multi Cleaner Ekonomik ve Sağlıklıdır.
GOLDENSUN MULTİ CLEANER DOĞAYA DOSTTUR ÇÜNKÜ;
Hindistan cevizi yağı içerir. Organik şekilde üretilmiş yumuşak etkili bileşenlerden oluşmuştur. Biyolojik olarak parçalanan yüzey aktif maddeler doğa’da birikmez


KULLANIM ALANLARI:
• Ahşaptan ...seramiğe hemen hemen tüm yüzeyleri nazikçe temizler
• İnatçı lekeler ve kir birikintilerini çıkaracak kadar güçlü,narin kumaşlara zarar vermeyecek kadar naziktir.
• Gerekirse tüm banyo ve tuvalet temizliğinde kullanılabilir.
• Temizlik yapılan bölgede ki kötü kokuların giderilmesinde yardımcıdır.
• Yağ ve kiri sökme gücü arttırılmıştır,dolayısıyla tüm yağlı alanların temizliğinde kullanılabilir.
• Tıkanmış olan lavabo ve logar’ların açılmasına destek verir.
• Kolay durulanır,kalıntı bırakmaz
• Temizlenen bölgede antibakteriyel etki yapar,cilt dengesini bozmayacak özel formülü ile ellere zarar vermez.

KULLANIM ŞEKLİ:
Temizlik yapılacak suyun yoğunluğuna göre kapağını ölçek olarak kullanarak 1 yada 2 kapak eklenir,ihtiyaca göre kullanım miktarını belirleyebilirsiniz. 1 lt’den 200 lt temizlik solüsyonu elde edilir. Temizlik için gereken oranda su ile seyreltilmesi yeterlidir.


Ürünümüzle ilgili bir kullanıcı yorumu;
Bugün itibari ile bu ürün elime geçti,hemen ürünü denedim.Önce evi silmek istedim bakalım nasıl bir sonuç alacaktım merak ediyordum.4 litre kadar olan suya 1 kapak ilave ettim biraz suyu sıcak yaptım,yerleri sildim.Beklemediğim bir sonuçla karşılaştım.Derzlerde inanılmaz bir temizlik,parlaklık yakaladım.Aynada denedim pırıl pırıl,lavabo sanki ayna gibi parladı.Evin heryerine ayrı bir parlaklık geldi ve banyodaki oluşan kahverengimsi lekeler de tamemen yok oldu,sadece bu kadar mı?Hayır...
Çamaşır makinasına atmıştım,renklilerden birinde leke hala vardı.Hemen üzerine multi cleanerdan değdirdim,çitileyince yok oldu,inanamadım.Yeni oluşan bir kan lekesi vardı,çamaşırda bu leke zor çıkar ama onu da deneyeyim dedim,onu da yok etti.Bu sefer beyaz çamaşırları makinaya attım ve multi cleanerdan 1 kapak ilave ettim,doğrusu sonucu çok merak ediyordum.Sabırsızlıkla yıkama iişleminin bitmesini bekledim.Makinadan çıktığında gözlerime inanamadım.Beyazlara ayrı bir beyazlık gelmişti,çamaşırlar çok güzeldi,inanamadım.Bir ürün bu kadar mı güzel olabilir...Ayrı ayrı yerlerde beni şaşırttı.Multi Cleaner harika bir ürüçok güzel.Teşekkürler GOLDENSUN..
                                                                                                       

 
 Kampanyamız sonunda 2 kişi Goldensun Multı Cleaner Çok Amaçlı Temizleyicinin sahibi olacak.



Şartlarımız ise şöyle;
  • Bloğumuzun ve Facebook sayfamızın izleyicisi olmanız
  • Kampanyamızı blog,facebook ve twitterda duyurmanız
  • Goldensun facebook grubuna katılmanız,arkadaşlarınıza önermeniz ve beğendiğiniz bir ürünü profilinizde paylaşmanız
  • Son olarak duyuru linklerinizi ad,soyad ve mailinizle birlikte yorum olarak bırakmanız    


Kampanya bitiş tarihi 15 Aralık 2010 sa 00:00
Kargo değerli firmamıza aittir.
Herkese bolşans

Hiç yorum yok: