ek gelir

7 Aralık 2010 Salı

05 Aralık 2010 Pazar

Bir Yılbaşı Hediyesi de Benden Size:)

2010u da bitirdik ladies:( Zaman çok mu hızlı geçiyor bana mı öyle geliyor?? Yılbaşlarını çok seviyorum,her yer ışıl ışıl , kırmızılar yeşiller mis miss:) Ben de size nacizhane bir hediye çekilişi düzenleyeyim dedim yılbaşı münasebetiyle.. ;İşte Hediyeleriiim:

 1) L'Oreal BAre Naturale Mineral Pudra-410 Light Ivory: Bunu Çilekten almıştım, sadece elimde denedim bana rengi çok açık geldi, şimdi açık tenli bir ladynin makyaj çantasına girmeyi bekliyor. Aplikatörü çok kullanışlı.
2)L'Oreal Touch Magic Kapatıcı-Bu da sadece elde denendi ve açık geldi. Diğeri gibi sizlere ayrıldı. Ucunda bir fırçası var alttan döndürerek kapatıcıyı fırçaya çıkarıp kullanıyorsunuz.
 3)Flormar SuperShine Oje-29 Numara: Bu şeker ojeyi sizler için aldımmm:)

4)Rival de Loop Manikür Kalemi: Bu da sizler için nasıl kullanıldığını bilmiyorum ben anlamam manikür pedikür işlerinden:) Galiba kapağı Cuticle remover olarak kullanılabiliyor.
 5)Rival De Loop Ruj: 23 Numara çook şirin bir pembe.

 6) Rival De Loop Gloss: 03 Numara bu da şeker gibi bir şey. Bu ikisini de sizler için aldıım, jelatinlerini bile çıkarmadım .
 7)Clinique High Impact Maskara- 01 Black: Bunu Clinique rimel değişim kampanyasıyla stoklamışım:) Birisi de sizlere gitsin..
 8) Eyüp Sabri Tuncer Cherry Pie Vücut Losyonu:  Kiraz ve çiçek kokularının karışımı.

9) Eyüp Sabri Tuncer Pure Love Vücut Losyonu: Bu da çiçeksi bir koku. Bunları EST'den kendim için almıştım ama kullanmaya bir türlü sıra gelmedi, sizlere kısmetmiş:)
 10) Avon Bali Bliss EDT: Bu bana Avonun hediyesi benim de size hediyem:) O kadar çok parfümüm var ki denemedim bile.
 11) Bunlar da Missha nın testerları. BB cream ve yüz yıkama jeli var. Baktım çok kişi missha yı merak ediyor, fikir olur diye sizlere vereyim dedim.











    Hediyeleri isterim diyorsanız yapmanız gerekenler de şunlar:
1) Sağda bulunan izleyiciler kısmından blogumu izlemeye almanız.
2) Eğer sizin de bir blogunuz varsa bu hediye  postumu blogunuzda yayınlamanız, ve yayınladığınız postun url'si ile birlikte bu posta yorum bırakmanız.
    Eğer blogunuz yoksa da facebook sayfanızda kampanyayı duyurup, beni izlemeye aldığınıza ve hediyeleri istediğinize dair bir yorum bırakmanız.(Google hesabınız yoksa ad soyad ve e-mail bilgilerinizi de paylaşmalısınız)

Kazananı bu sefer de  random.org belirleyecek:) Hediye çekilişi 26 Aralık - Pazar gecesine kadar sürecek, yani 26 Aralık gecesi 24.00 'da kazananı açıklayacağım.

Kargo ücretini ben karşılayacağım.
Haydi bakalım parmaklarınıza kuvvet:)
Bunlar da ilginizi çekebilir:

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hi there,

these are good products, my favorite of all are pedicure products as I adore the female foot....

How are you?

:)